37 Σχέδια μικρών υπνοδωματίων και ιδέες για τη μεγιστοποίηση τους


Ψάχνετε έμπνευση για μικρά σχέδια υπνοδωματίων και ιδέες για τη μεγιστοποίηση του χώρου σας; Έχω το ίδιο θέμα στο μικρό μου διαμέρισμα, αλλά ανακάλυψα ότι η προσθήκη κρυμμένου αποθηκευτικού χώρου, η ενσωμάτωση ενός πτυσσόμενου κρεβατιού στο σχέδιο και η σωστή χρήση του χώρου στον τοίχο μπορούν να βοηθήσουν πολύ.
Η αποθήκευση του συρταριού κάτω από το κρεβάτι σας είναι εξαιρετική, ειδικά αν δεν διαθέτετε χώρο στο ντουλάπι.


Εκτός αυτού, εάν ο χώρος είναι ελάχιστος, ίσως μπορείτε να σκεφτείτε για να φτιάξετε μια μικρή σοφίτα για να κοιμάστε εκεί. Αυτό σας δίνει το χώρο για ένα γραφείο ή έναν καναπέ και λίγο χώρο για να περπατήσετε αντί για ένα μεγάλο κρεβάτι που καταλαμβάνει όλο το χώρο.

Τα περισσότερα σχέδια και ιδέες για τη μεγιστοποίηση του μικρού σας χώρου σε αυτή τη συλλογή είναι ιδανικά για να προσθέσετε προσωπικότητα στο δωμάτιό σας, χωρίς να κάνετε το χώρο να φαίνεται γεμάτος. Έχω επίσης διαπιστώσει ότι ο φωτισμός παίζει μεγάλο ρόλο στην αξιοποίηση του δωματίου σας. Αν δεν υπάρχει αρκετός φωτισμός, η κρεβατοκάμαρα φαίνεται απλώς μικρότερη.






































37 Σχέδια μικρών υπνοδωματίων και ιδέες για τη μεγιστοποίηση τους 37 Σχέδια μικρών υπνοδωματίων και ιδέες για τη μεγιστοποίηση τους Reviewed by Decorator on 7:39 μ.μ. Rating: 5

1 σχόλιο:

  1. Οι πιο ωραίες ιδέες που έχω δει εδώ και καιρό! Ζώντας σε μικρό διαμέρισμα ξέρω πολύ καλά πως κάθε τετραγωνικό μετράει! Γι'αυτόν τον λόγο θέλωντας να εξοικονομήσω χώρο, αγόρασα αυτό το κρεβάτι https://elitestrom.gr/proionta/krevatia/baseis/storagebox/ και είμαι πλήρως ευχαριστημένη. Τώρα και με τις δικές σας ιδέες ήρθε η ώρα να κάνω το σπίτι μου όσο πιο cozy γίνεται, αξιοποιώντας κάθε σημείο! Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.